.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صابري،دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران:
با آمدن خاتمی یا موسوی، رهبری دچار چالش مي شود
ذهنیت بهزاد نبوی در زندان تحت تاثیر جریان چپ غیر مذهبی و توده ای ها شکل گرفت-در دولت نهم تبارگرایی جدید حکمفرما شده است-اهل فشارهای پشت پرده و رایزنی هستم- بعضي ازمدیران استان،معاونان خود را به جلسات نمی فرستند،چون می ترسند آن ها جای شان را در آینده بگیرند- در انتخابات ساري اگر عشوری و حسين زادگان بودند،حتماً رای می آوردند-ملاقات با آقای کریمی ...
با آمدن خاتمی یا موسوی، رهبری دچار چالش مي شود

علي صابري-فعال قديمي سياسي و دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران طي گفت وگويي با ما به بيان نظرات خود در رابطه با مسايل مختلف استان و کشور پرداخت.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران در گفتگویی با مازند نومه گفت:"ذهنیت بهزاد نبوی در زندان، تحت تاثیر جریان چپ غیر مذهبی و توده ای ها شکل گرفت.در واقع منافق واقعی همین افراد هستند . آوردن سیستم کوپنی ، طرح برنج ، بند جیم و ... همه طرح بهزاد نبوی بود."

صابري در بخشي ديگر از اين گفت وگو به اقدامات خود در انتخابات مجلس خبرگان بعد از رحلت امام اشاره کرد و گفت:"جناح مقابل بعد از رحلت امام به دنبال قبضه کردن مجلس خبرگان و گرفتن تاییدیه برای خودشان بودند . ما با بعضی از علما از جمله ایازی و جباری صحبت کردیم . با آقای راستی کاشانی هم حرف زدیم و اعلام خطر کردیم . بعد تشکل های همسو با جامعه روحانیت شکل گرفت . ما با استان های دیگه هم هماهنگ شدیم و به این نقطه رسیدیم که نامزدهای مجلس خبرگان باید آزمون بدهند."

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران در ادامه ضمن پذيرش فشارهاي پشت پرده چهره هاي سياسي بر افراد وسازمان هاي مختلف، به تبارگرايي در دولت هاي گذشته اشاره کرد و سپس استدلال کرد:"در دولت نهم هم تبارگرایی جدید حکمفرما شده ، اما مردم فعلاً از این قضیه آگاهی ندارند ، چون چهره ها جدیدند . دولت نهم هم دارد اشتباه دولت های قبلی را در این زمینه تکرار می کند."

وي افزود:" در یک جمله بگویم چون در کشور ما اصل بر شایسته سالاری نیست فشارهای پشت پرده و رایزنی ها زیاد است ، بنده هم گاهی این کارها را انجام می دهم!"

صابري در پاسخ به اين سئوال که چرا آقای کردان که همیشه قدرت دوم و دولت سایه بود ، پست وزارت کشور را پذیرفت و آن ماجرا ایجاد شد،گفت:" مشاوران کردان آدم های کوچکی بودند که انفعالی برخورد کردند . آدم باید اطلاعات خود را از افراد درجه یک و نخبه بگیرد، نه افراد درجه پایین و دست چندم! بعضی از مدیران تصور می کنند نباید با آدم های بزرگ مشورت کنند چون ممکن است پست خود را از دست بدهند و مشاوران جای آنها را بگیرند ! مثلاً در بسیاری از جلسات همین استان ما مدیران ارشد حتماً خودشان می آیند اگر هم نیایند معاون خود را نمی فرستند . چون می ترسند آقای معاون جای آنها را در آینده بگیرد، بنابراین افراد پایین تر را به این جلسات می فرستند!"

دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران در فرازي ديگر از اين گفت وگو درمورد انتخابات مجلس هشتم در مرکز استان اذعان داشت: "در ساری رای اول و دوم به جناح چپ و اصلاح طلب ها تعلق داشت. اگر عشوری و حسين زادگان بودند حتماً رای می آوردند اما بنا به هر دلیلی انتخابات بسته شد و این دو نفر رد صلاحیت شدند . ما می دانستیم دو نامزد ما رای نمی آورند ، برای همین تا آخر لیست مان را تغییر ندادیم . البته تهران دخالت هایی کرد که ما نپذیرفتیم."

وي درباره انتخاب خود به عنوان رييس سازمان فنی و حرفه ای استان مازندران گفت:" چون کردان مرا می شناخت و از تخصص و مدیریت من آگاه بود،انتخابم کرد. البته من همیشه منتقد او بودم . بنابراین آقای کردان با این انتخاب توپ را به زمین من انداخت که تو که این همه انتقاد می کنی ، بسم الله ، بیا کار کن ! البته کردان زمانی که رییس فنی و حرفه ای کشور بود از من و برنامه هایم حمایت خوبی کرد."

صابري درمورد مسئوليت هايش گفت:" من از اول انقلاب مسئول بودم . البته همیشه استعفا می دادم و وارد مسئولیت بعدی می شدم .فقط وقتی مدیر موسسه آموزش عالی امام محمد باقر ( ع ) ساری بودم ، با ورود دولت اصلاح طلب ، برکنارم کردند که البته دودش به چشم خودشان رفت!"

رییس شورای هماهنگی اصولگرایان استان درباره عملکرد استاندار قبلي وفعلي مازندران استدلال کرد:"آقای شفقت بچه مذهبی بود اما تشکیلاتی نبود و آدم ها را نمی شناخت . هر چند خودش آدم خوب و مخلصی بود ، تشکل ها و حکومت در سایه به او خط می دادند . اما آقای کریمی تشکیلاتی و سیاسی است . هر چند او مثل شفقت خیلی وقت نمی گذارد و ملاقات با آقای کریمی سخت تر از استاندار قبلی است. کریمی معاون وزیر بوده و دیسیپلین خاص خودش را دارد . البته من چند بار هم به آقای کریمی تذکر دادم که ارتباطش را با مردم بیشتر کند."

وي درمورد فعاليت هاي نياز-رييس دانشگاه آزاد ساري- گفت:" آقای نیاز نمی خواهد مقابل دولت نهم بایستد و این نیت را ندارد . بلکه کارهایش نوعی اعلام موجودیت است ."

وي تصريح کرد:" احمدی نژاد با فراگیر کردن پیام نور و دانشگاه های علمی- کاربردی، حسابی به برجک دانشگاه آزاد زده است ! پیش بینی من این است که استقبال از دانشگاه آزاد در سال های آینده کم می شود و به خاطر هزینه هایی که دارد خانواده ها بچه های شان را به پیام نور و علمی- کاربردی و سایر دانشگاه های دولتی می فرستند."

صابري در پاسخ به اين سئوال که آيا فرم طرح تحول اقتصادی را پر کرده ايد، اظهار داشت:"بله ، چون من این دولت را قبول دارم،در طرح هایش هم شرکت می کنم."

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران در فرازي ديگر از گفت وگوي خود تصريح کرد:"از نظر ما خاتمی و موسوی یک نفرند و این دو با هم فرقی ندارند و هر دو جزء خط قرمزهای ما هستند . تصور ما این است که با آمدن خاتمی یا موسوی ، رهبری دچار چالش می شود . بهتر است ما اصولگراها دوباره به احمدی نژاد روی بیاوریم تا خط رهبری حفظ بشود."

وي گفت:"با بودن احمدی نژاد اعمال نظرهای رهبری بهتر و راحت تر انجام می شود . در ضمن هیچ کدام از نامزدهای اصولگرایان هم قد احمدی نژاد نیستند . اگر خاتمی بماند همه متحد می شويم تا احمدی نژاد رای بیاورد . ما باید تلاش کنیم که احمدی نژاد بیشتر از انتخابات قبلی رای بیارورد . البته کارمندان دون پایه ، کشاورزان ، کارگران و بازنشسته ها با احمدی نژاد هستند و به او رای می دن . فقط نخبه ها از عملکردش رضایت ندارند که رای آنها تاثیر چندانی ندارد."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1387
شما که فقط تبلیغ اصلاح طلبان ساری را نمودید !!!!!! نکند ترسیدید ؟
نا شناس 29 بهمن 1387
خط قرمز شما هستید وووووو
s.r 29 بهمن 1387
شما که خودتون رو از اصولگرایان می دونید و از خودتون هم خیلی ممنون هستین {من از اول انقلاب مسئول بودم . البته همیشه استعفا می دادم و وارد مسئولیت بعدی می شدم } رو چه حسابی می گید نخبه ها از عملکرد احمدی نژاد رضایت ندارند!!!؟ شاید نخبه ها از اینجور حرف زدن شما رضایت نداشته باشند؟
کاظمی 29 بهمن 1387
درودبرصابری ایشان باید ریس جمهورشود.فنی وحرفه ای برایش کوچک است
نا شناس 29 بهمن 1387
اگر فرمایشات ایشان را صحیح بدانیم آقایان شهید رجایی وباهنر زیر سوال هستند که امثال بهزاد نبوی را به کابینه خود راه دادند ضمن اینکه امروزه همه انسانهای دارای حداقلی از دانش اقتصاد گواهی می دهند در دوران جنگ وشرایط ابتدای انقلاب تنها راه حل کوپن بوده است.
حبیب 29 بهمن 1387
اینکه یک فعال سیاسی اینقدر شفاف حرفها و ناگفته هارا با صراحت بیان میکند جای بسیار خرسندی است ایشان از طرفداران پروپا قرص ولایت مطلقه فقیه بوده و هست تازه بدوران رسیده ها به خود نگیرند تحمل شنیدن واقیعت ها باشند تا از تجربه های گذشته درس بگیرند تا نسل سوم و چهارم بیشتر نسل اولی هار را درک کنند.
نا شناس 29 بهمن 1387
صابری چرا دروغ تو که اسم کردان میومد تا کمر خم بودی خالی نبند مرد

اقای رمدانی تو که میدونی چرا مردم رو انقدر گنده میکنی
قاسم 29 بهمن 1387
شما كارمند دون پايه هستيد . يا بلند پايه ؟؟؟؟؟ اين چه ادبياتي است ؟ تو واحمدي نژاد مثل هم حرف مي زنيد . ببخشيد با هم فرقي نداريد .
مهدی 29 بهمن 1387
افشای حقایق که خیلی مورد نیاز نسل سوم و چهارم انقلاب است این طور که معلوم است به طبع بعضی ها خوشایند نیست. ولی ایولله صابری دمت گرم
مسعود 30 بهمن 1387
آقای صابری شما طرفدار حسین زادگان و عشوری هستی یا اصولگرا به نظر بنده شما موقعیت گرا هستید من تعجب می کنم شما چگونه به خود اجازه می دهید در مورد آقای کردان اینگونه صحبت می کنید شما از اول عمر مدیریت پیشرفتخود را مدیون ایشان هستید جالب است بدانید آقای کردان وقف نظام و کشور و ولایت فقیه است ایشان برای این مملکت و خصوصا برای این استان زحمات زیادی کشیدند . من خجالت می کشم بگویم اصولگرا هستم در صورتی که شما خود را از مسولین این تشکل می دانید
نا شناس 30 بهمن 1387
از آقای صابری سؤال کنید جناب اصول گرا در 8 سال جنگ تحمیلی حضرت عباسی آیا 8 روز به جبهه رفتی؟
نا شناس 30 بهمن 1387
lمگر شما نبودید که با سفارش یکی از نزدیگان کردان شخصی به نام سلیم بهرام را رییس مرکز فنی حرفه ای استان کردید من خودم اونجا نشسته بودم فقط طرف زنگ زد واسمی هم از کردان نبرد چون فکر میکردی با او نزدیک است این کارو کردی حالا کردان شد لولو اقای رمدانی وجدانن این رو هم بزار تا دیگه یاد بگیره گزشته رو فراموش نکنه
ستوده 30 بهمن 1387
اقاي صابري خداوكيلي اگر دانسته اين حرفها از دهنت بيرون اومد . اخرين جمله ات بايد قاعدتا اينچنين باشد .قبول كن نخبه ها من و شما نيستيم كساني اند كه خيلي از شما بهتر مي فهمند ومسائل را تجزيه وتحليل ميكنند . پس شما برادر بزرگوار سعي نكن نادانسته هايت را به مردم غالب كني .بهتر اتست كمتر دهن باز كني
نا شناس 30 بهمن 1387
نه بابا حاج اقا ریاست جمهوری کوچیکه باید رییس سازمان ملل بشن
موسي 30 بهمن 1387
متاسفم براي صابري كه نسبت به اقاي كردان كه اين جملاث بچه گانه بكار مي برد
شریعتمدار 30 بهمن 1387
همه آنها یی که توفیق خدمت در انقلاب اسلامی دارند مدیون امام خمینی هستند نه هیچ کس دیگر در ضمن خدمت در جبهه وظیفه ی همه بود معلوم نیست فردی که دم از جبهه می زند خودش اصلا جبهه را ممکن است ندیده باشد و فقط برای تخریب از این الفاظ استفاده می کند حقیقت همیشه تلخ است ولی نتیجه ی شیرین دارد
شریعتی 30 بهمن 1387
در میان نکته دانان خود فروشی شرط نیست یا سخن دانسته گوی ای مرد عاقل یا خموش! جنابی که از حرفات مشخص اطلاعات درستی از سیاست و تعریف درستی از نخبه نداری چرا بیخودی برای مطالبی که از درکت خارجه نظر میدی خودتو نخبه نمیدونی حرفی نیست چرا به صابری که عمریه تو سیاسته و نه تنها مردم ساری هم خوب میشناسنش بلکه سیاسیون استان هم از او شناخت کامل دارند توهین میکنی؟ این حرفها که تازگی نداره!!
محمدی 30 بهمن 1387
از آنجاییکه شناختی از صابری دارم ایشان خودشان را جز پایین دستها(دون پایه) میداند و حال آنکه 35 سال سابقه تدریس دارد و 22 سال در دانشگاه و مدارس عالی تدریس می نماید و عضو هیات علمی است و 20 سال پیش من شاگردش بودم . آقای صابری در کلاسها هم همینگونه موضع داشت .
برادر اگر نادانسته ها را مطرح کرد برای تو که خوب شده چرا ناراحتی؟
نا شناس 1 اسفند 1387
جناب آقای صابری
با سلام
1-شما در قسمتی از این مصاحبه فرمودید که آقای کردان مشاورانی کوچک داشت.من ترسم این است حرف پسر15ساله تان را گوش کنید که نوشته شما برای رئیس جمهوری باید کاندید شوید را قبول کنید و این جملات گویا ادبیات یک جوان 15 ساله است تا یک فعال سیاسی قدیمی.
2-گویا شما بنام رهبری همه را زیر سوال بردید که جفا است به همه و از جمله خود رهبری
3-منظورتان از تعبیراتی مانند "برجک "و" فضای بسته "چه بود.جدا ادبیات بسیار قوی دارید.
4-و درپایان برای خود و امسال خودم متاسفم که شکست را از چه جناحی خوردیم که حتی بقول دوستم تعبیر درستی از نخبه هم ندارد.
نا شناس 1 اسفند 1387
برای کردان هم فنی و حرفه ای کوچک بود.نکند حرف بچه تان (محمد مهدی صابری)را گوش کنید و بیفتید و مردم بفهمند مدرک شما که از مدیریت دولتی گرفتید و در دانشگاه آزاد معادل سازی کردید را بفهمند.مثل اینکه لو دادم
نا شناس 1 اسفند 1387
نکند حرف پسرتان را گوش کنید و برایانتخابات ریاست جمهوری بیایید و مانند کردان مدرکان که از سازمان مدیریت گرفتید لو رود که با روابط سیاسی در دانشگاه آزاد معادل سازی کردید.
نا شناس 1 اسفند 1387
مردم ساری واقعا صابری را می شناسند که در انتخابات شورای شهر چه كرد.
ناشناس 1 اسفند 1387
این که شما رای نخبگان را به احمدی نژاد نمی دانید بر این اساس است که افراد نخبه وی را قبول ندارند و رای عقلایی است. آقای صابری از شما بعید از که با این ادبیات چاله میدانی صحبت کنید شما وارسته از آنی. فقط فکر نکن که رهبری با آمدن موسوی و خاتمی به چالش می افتد. هم اکنون هم با بودن احمدی نژاد عزیز شما رهبری در چالش قرار دارد. شما که از این نظام هر چه خواسته اید گرفته اید. با 35 سال سابقه هنوز چارچنگولی به مسند ریاست و رئییس بازی چنگ افکنده اید. حتی شما این پست را برای خود خیلی کوچک می دانستید و روز تقسیم پست چون شما را خبر نکرده بودند و این پست خالی بود به میمنت حضور کردان این پست را به شما دادند. وا اسفا برای مردم این استان ه تو را می خواهند در پست های بالاتر ببینند.
محمد 1 اسفند 1387
برادر صابری چند توصیه:
- گروهی بنام اصولگرا بر مسئولیت های استانی تکیه کرده اند که اصلا ذهنیت اصولگرایی ندارند.
- و اگر در انتخابات آینده جناح رقیبتان پیروز شود همین اقایان تغییر موضع میدهند
- توزیع مسئولیت ها در استان بگونه ایست که مثلا کسی که برای فرمانداری مرکز استان تشخیص داده نشده (به لحاظ سیاسی ) با تغییر ظاهری در مسئولیتهای مالی -و ...استفاده شده
-امید موفقیت را برایتان آرزو دارم
نا شناس 1 اسفند 1387
جناب آقای صابری
من از آنجایی که یادم می آید هیچ کس صحبت هایش اینقدر در شمال نیوز منتقد نداشته برادر مجبوری اینجوری تحلیل سیاسی بدهی.باز خوب شد پسرت اون نوشته را در مورد اینکه رئیس جمهور یشوی را نوشت.البته اگر مدرک جعلی دانشگاه آزادت و جریان معادل سازی ات لو نرود
نا شناس 1 اسفند 1387
درسته مردم ساری خوب تونو شناختن بقول دوستم.اگر اشتباه نکنم در شورای شهررایش معلوم بود
mohammad 2 اسفند 1387
گفت وگو درمورد انتخابات مجلس هشتم در مرکز استان اذعان داشت: "در ساری رای اول و دوم به جناح چپ و اصلاح طلب ها تعلق داشت. اگر عشوری و حسين زادگان بودند حتماً رای می آوردند اما بنا به هر دلیلی انتخابات بسته شد و این دو نفر رد صلاحیت شدند . ما می دانستیم دو نامزد ما رای نمی آورند ، برای همین تا آخر لیست مان را تغییر ندادیم .
واقعا باید تاسف خورد که اینگونه تمام انتخابات مهندسی می کنید بدا به حالتان و بدا به حال همه ما و شما با این فکرتان
نوا 2 اسفند 1387
مگر یادمان می رود که گرفتن مدرک مثلاً فوق لیسانس مدیریت آموزشی از دانشگاه آزاد قائمشهر ، هم از رانت عضویتتان در شورای نگهبان استان و هم تمام جزوه های درسی آن دانشگاه را در زمان مدیریتتان در آموزشکده امام محمد باقر تکثیر می کردی تا به پاس این خوش خدمتی به تو مدرک بدهند....
محمود 2 اسفند 1387
آقای صابری از آنجایی که هم من شما را خوب می شناسم و هم تو منو خوب می شناسی ، و بارها از طنابت به ته چاه رفتم و بعد رهایم کردی عرضی به خدمتتان داشتم . هنگامیکه بعد از 2 خرداد تو عزل شدی و اصلاح طلبان به آموزشکده آمدند ، در مدت 8 سال مدیریتشان نه تنها تو و ما را بیرون نکردند و حرمت همۀ ما را نگاه داشتند و از خودشان ظرفیت نشان دادند ولی آقای اسماعیل یزدانی پرایی به امر تو ، حتی 8 روز هم اصلاح طلبان را تحمل نکردید و بیرونشان کردید . واقعاً آبروی اصول گرایان را بردید .
رحمانی 2 اسفند 1387
خاک بر سر ما اصولگرایان که لیدر استان ما ، تو باشی ، که نتیجۀ این همه سال باصطلاح مبارزه و حضور سیاسی و... حرف زدن تو این باشه . وای اسفا که رهبری اصول گرایی استان بدست تو و امثال توست . نه از خودتان چیزی دارید و نه گذاشتید تا به سراغ مباحثات علمی اصلاح طلبان برویم . هر چه به اطراف اصولگرایی ام نگاه می کنم مشتی دروغگو و ریاکار و پول پرست و خشونت ، بنام دین محور می بینم . .. در عجبم ما این همه امکانات رسانه ای که در تمام 24 ساعته در اختیار اصولگرایان داریم ، نمی توانند حتی یک لحظۀ میزان نفوذ اصلاح طلبان مثلاً مصطفی تاج زاده را بگیرند . چکار دارید می کنید ؟
کوروش پهنابی 2 اسفند 1387
دست مریزاد آقای صابری ، خوب به هدف زدی واقعاً ثابت کردی مرد صادقی هستی . چگونه می شد از شما اینقدر ساده اقرار گرفت که مشتی بی سواد جاهل و دون پایه ، طرفدار شما هستند ؟ چگونه می شد بسیار روان و ساده از تو حرف کشید که پشت پرده هر کس را که بخواهید حذف می کنید ؟ چگونه می شد راز دلتان را از زبانت شنید که چه جوری امثال کردانها توانستند صابریها را در دامنشان پرورش دهند ؟ از لوطی گریهایت خوشم آمد .همواره سالم باشید تا مصاحبه بعدی ات هر چه زودتر بخوانم . (زِت زیاد)
سجاد 2 اسفند 1387
خدا را شکر که مادرم نامم را سجاد گرفت تا هر لحظه دعای امام سجاد را بیاد بیاورم که : خدایا از تو ممنونم که دشمنانم را از میان احمقانی برگزیدی که نه بلدند حرف بزنند و نه بلدند مدیریت بکنند و نه بلدند یاد بگیرند و نه بلدند که آینده نگر باشند و نه بلدند که اخلاق داشته باشند و نه بلدند که سیاست کنند و نه بلدند بخندند .
نا شناس 3 اسفند 1387
من از دانشجويان دانشكده امام محمد باقر هستم كه هم در دوره صابري آنجا بودم و هم اوائل حكومت اطلاح طلبان آن زمان او دستور داده بود كه پريزهاي خوابگاه ها را گچ بگيرند كه مبادا با ضبط صوت نوار ترانه گوش كنند .بعدا كه اصلا طلبان آمدند و محمدي و ايرانمنش گفتند گچ پريز ها را بردارند ايشان مي گفت اينها ضد خدا هستند .
آقاي صابري من همان بسيجي هستم كه بعداز كلاس تا دم درب با هم صحبت مي كرديم و هيچ وقت نتوانستيد مرا راضي كنيد كه اصلاح طلبان حق نيستند ( م - د )
حبیب 3 اسفند 1387
,واقیعت های جامعه را باید پذیرفت انسان های شریف برای ملت ما شناخته شده اند صابری هم یکی از نیروهای وفادار انقلاب است که مورد توجه همه ی سیاسیون هست اگر نبود اینهمه فشار به ایشان در این چند روز نمی آمد سیل تلفن ها از یک جریان خاص نه برای ملت بلکه برای اهداف خود -آقای صابری درود بر شما همه شمارا به مقتدر و استوار در مسیر انقلاب اسلامی معتقد به ولایت فقیه میدانند .
حبیب 3 اسفند 1387
من وقتی این مطالب دوستان خواننده را خواندم متوجه شدم بعضی دوستان خیلی عصبانی هستند در حالی حرف های مورد نقد را باید با نقد جواب داد معلوم میشود که پاسخی برای ایشان ندارند و از عملکرد خودشان مطلع هستند اما مردم نباید بدانند بابا در فضای باز سیاسی کشور که در راس امور مقام معظم رهبری اینقد ر صریح نسبت به روشنگری مردم چیزی را پشت پرده نمی گذارند شما چه اصراری دارید امثال صابری که سابقه دیرینه لااقل بیشتر خیلی از شما از نوقلم تان متوجه شدم که کی هستید نگویند.
حبیب 3 اسفند 1387
من وقتی این مطالب دوستان خواننده را خواندم متوجه شدم بعضی دوستان خیلی عصبانی هستند در حالی حرف های مورد نقد را باید با نقد جواب داد معلوم میشود که پاسخی برای ایشان ندارند و از عملکرد خودشان مطلع هستند اما مردم نباید بدانند بابا در فضای باز سیاسی کشور که در راس امور مقام معظم رهبری اینقد ر صریح نسبت به روشنگری مردم اقدام می کنند و چیزی را پشت پرده نمی گذارند شما چه اصراری دارید امثال صابری که با سابقه دیرینه لااقل بیشتر خیلی از شما از نوع قلم تان متوجه شدم که کی هستید ، نگویند. خیلی آرام با سعه صدر حرف هایتان را بزنید .
صابری علی 3 اسفند 1387
جناب اقای رمدانی لطفآ این اصلاحیه درج فرمایییددر رابطه جناب اقای کردان ازاینگه ایشان یکی ازمدیران قوی و توانای کشوری است جای شکی نیست و جزء باور های ماست.آن بحث مشاوران فقط در مسئله استیضاح مطرح بود نه در رابطه با مسائل دیگر، که دوست یادداشت کننده مطالب ناقص نوشت.و خدای نا کرده قصد جسارت به مشاوران ایشان در سازمان فنی و حرفه ای و صدا و سیما و دیگر جاه ها نداشته ایم. نظر بنده این بود که بهترین کار استعفاء بود تا بهتر از وجود ایشان استفاده شود و پیام ما و امثال ما هرگز به ایشان نرسید.از این باب قضیه مطرح شد. صابری علی
نا شناس 4 اسفند 1387
استاندار محترم-جهت استحضار از عدم تبلیغات توسط مدیران/مصاحبه در دفتر مدیریت خویش و حرف های اینچنینی
نا شناس 4 اسفند 1387
بلبل سردار ..... بازبمو بهار .....پلنگ بورده لم .....شال بمو شکار....
محمود 4 اسفند 1387
من و تو همدیگر را خوب می شناسیم بارها با طناب تو به ته چاه رفتم هر وقت گفتی برای ناطق فعالیت کنم جان نثارانه در خدمت بودم . گفتی امضاء جمع کنم برای حذف اصلاح طلبان در امام مهمد باقر ، کوتاهی نکردم و بالاخره با پیشنهاد تو یزدانی را در آموزشکده مستقر کردیم . ولی خداوکیلی بیاد داری موقعی که اصلاح طلبان در امام محمد باقر بودند تمام مدت 8 ساله حضورشان ، همه اصولگرایان از جمله خودت در پناهشان تدریس کردید ولی با آمدن یزدانی ، 8 روز هم آنهارا تحمل نکردید و همۀ آنها را بیرون کردید . با این اصولگرایی چه کنم ؟
بی خط 4 اسفند 1387
سلام
ازاینکه جناب صابری تاکید بر حمایت از دولت جناب احمدی نژاد در انتخابات بعدی دارند کاری جز وظیفه شرعی انجام نمی دهند چرا که حداقل گل پسرشان با راننده تمام وقت از اداره و ماشینی که فقط لیتری 400 تومان بنزین از بیت المال مصرف می نماید انشاله دبیرستان را در چهارسال بعدی در دولت آقای احمدی نژاد تمام خواهند کرد و آقای صابری حداقل بدون تشویش خاطر چهار سال دیگر بعنوان دبیر پیروان خط امام به فعالیت سیاسی خواهند پرداخت.........ادامه در نطق سیاسی بعدی ایشان انشاله
takami 4 اسفند 1387
آقای رمدانی حتما در سایت وارد کنید:
اولا من یکی از کارکنان مرکز 22 بهمن ساری هستم که بیشترین سابقه را در این مرکز دارم. آقای سلیم بهرامی در 9/86 به سمت ریاست مرکز انتخاب شد یعنی 6 ماه بعد از رفتن آقای کردان .البته لیاقت ایشان خیلی بیشتر از این حرفهاست.
ثانیا با انتخاب ایشان دهن گروهی از طرفداران آقای کردان مانند اکبر بخشی -عباسی مسول دفتر اقای شجا عی نماینده فعلی - و خود اقای شجاعی هم که از نزدیکان اقای کردان هستند بسته شده بود.
ثالثا ما بخاطر این حسن انتخاب فراجناحی اقای صابری از ایشان متشکریم
کیمیا 4 اسفند 1387
من با اینکه دانشجو هستم و تجربه ی سیاسیم خیلی کمه خوب تونستم بفهمم که این آقا با اینکه اصولگرا ولی تعصبانه از حزبش دفاع نکرد وخیلی راحت حرف حق و زد واقعا که آدم عادلیه تازه به حرف استادم می رسم که سیاست خیلی کثیفه ... این تابلو که 4تا آدم که دارن حزب کردانیسم و تشکیل میدن دارن بیخودی تخریب شخصیت میکنند آخه ابله ها من که نسل سومی هستم این و فهمیدم اون وقت انتظار دارین مردم نفهمند ؟؟!!
1- هیچ کس با مدرک معادل هیات علمی نمیشه ! اون هم دانشگاه دولتی اون کردان بود که با مدرکش تو دانشگاه آزاد تدریس میکرد
2-همه میدونند مشاور کردان شجاعی بوده که جز پاچه خواری چیز دیگه ای هم بلد نیست، کسیکه برای نمایندگی رای خرید و این و تمام مردم ساری می دونند
3- من صابری رو تا اون حد نمیشناسم که بگم پول پرست یا جاه طلب هست یا خیر و اصلا قضاوت در این مورد به عهده ی من و تو نیست من میسپارم به خدا ولی تو به من بگو این انصافه که به خاطر توجیه مدرک و ضایع بازی دیگران یکی دیگه رو به دروغ متهم به این کار کنیم؟
4- در ضمن پسر صابری تا اون جاییکه همه می دونند 12 سالشه نه 15 سالش و همه میدونند یه پسر بچه 12 ساله نهایتا به دنبال فوتباله نه سیاست باز اگر میگفتید دخترش نوشت یه چیزی... چون اونه که تو خط سیاسته اینقدری که به عنوانه نخبه سیاسی رفته بود تهران
5- چرا وقتی تو بعضی از سایتها از کردان دفاع می شد شما ها نگفتید که دخترش و پسرش و ... هستند
دیگه حناتون برای مردم رنگ نداره .......
نا شناس 4 اسفند 1387
جناب رمدانی لطفا نظر من و که به اسم کیمیا هست بگذارید در صفحه من میدانم که شما اول میخوانید و بعد هرکدام را که دوست داشتید میگذارید .
بگذارید این افراد بفهمند که نسل ماها خر نیستند که از بازیهای سیاسیه کثیفشان هیچ چی نفهمه اگر نگذارید اون وقت فکر من و دوستانم در مورد شما وسایت شما هم عوض میشه .
شما که عضو حزب کردانیسم نیستید؟ هه هه هه
امیرعلی 4 اسفند 1387
اتفاقا خیلی هم با حال صحبت کرد ما جوونا دوست داریم یکی مثل این پیدا شه خیلی راحت حرف بزنه بدون ترس از اینکه از پست برش دارن یا اینکه ....
ادبیاتش هم توپ بود بهتر از خاتمی و کروبی و سوسولای دیگه ی سیاست که با هزار ناز 5 نفر براشون متن می نویسند و خودشون هم موقع صحبت نمی فهمند چی میگن!! کلمه کلمه حرفهاشون هم حساب شده بر حسب رانتها و پستها و منصبها و صندلی ها و منافع پشت پرده ای هاست واقعا اگه کاندیدای ریاست جمهوری بشه من بهش رای میدم! چیه فکر میکنید منم پسرشم ؟ نه بابا من دانشجوی دانشگاه آزاد ساریم خیلی دوست دارید بشناسینم فقط کافیه تو همین سایت پیام بدین خودم و معرفی میکنم اون وقت دماغ سوزیتونم میبینم !!! برو حالش و ببر
تهران 4 اسفند 1387
جناب صابری چه گرد و خاکی به پا کردی فکرش و می کردی این همه دشمن داشته باشی؟ خوب شناختیشون چقدر بهت گفتم به این جناب؟؟؟ اینقدر اعتماد نکن ، این تو تهران مخ طرف و بر علیهت میزنه حالا ببین و باور کن. ولی واقعا حالشونو گرفتیها
حافظ 4 اسفند 1387
ببینید این طرف چقدر ... بود که هی با طناب رفت تو چاه و آدم نشد خوب خودت عقل نداشتی ؟در ضمن آقایی که هی رفتی تو چاه اینو بدون
نه حد ماست چنین لافها زدن پای از گلیم خویش چرا بیشتر کشیم؟
حافظ 4 اسفند 1387
آخه صابری جان این و که همه میدونند با اومدن خاتمی و موسوی نه تنها رهبری دچار چالش میشه بلکه مملکت هم ..... میشه! ولی برادر این خلایقی که من میبینم تا نگردند آشنا زین پرده رمزی نشنوند
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش
نا شناس 4 اسفند 1387
آقا کریمی هم که گفته خاتمی نیاد بهتره! پس چرا این و اینقدر گنده کردن ؟
گوشت کوب 4 اسفند 1387
روزگاری است که در آن خر به سخن می آید آدمی چون شتر از خشم به کف می آید
آقا اینجا که حسابی خر تو خر شده ... آقا اومده یه حرفی زده درست! ولی این چه نظریاتیه؟ هرکی سنگ خودش و به سینه میزنه یکی چشم و هم چشمیه سلیم بهرامی رو میکنه یکی از این از |آموزشکده برکنار شد یکی سنگ کردان و تا به پستی برسه یکی عقده ی دانشجویی خالی کرده و یکی هم سنگ محمدی و یزدانی و.... آخه راست میگن واقعا علمی و سیاسی جواب بدن چرا هیچ کی راجع به حزب توده ننوشت؟ چرا هیچ کی راجع به این که کی انتخابات مجلس و بست ننوشت ؟ چرا یکی از خبرگان و کاشانی ننوشت؟ ای آقا راجع به این چیزها حرف زد پس معلوم میشه تمام نظر دهنده ها منفعشان به خطر افتاده و جوش آوردند حالا آقای رمدانی وجدانن این رو هم بذار تا دیگه یاد بگیره بیخودی نظر نده
صفری 4 اسفند 1387
روی تو خیلی حساب باز کرده بودم . امثال من بیچاره را بگو که در لوای امثال تو سیاسی خواستن مجددا به احمدی نژاد رأی بدهم ولی عمق تو مرا بیاد عمق دولت اصول گراها انداخت .
نا شناس 5 اسفند 1387
کاش صحبت نمی کردید تا راز شما برملا نشود . از سخنان شاعرانه و حکیمانه حضرتعالی نهایت استفاده را نمودیم - احساس می کنم .......... شما هم به شما کمک کردند و گرنه فکر نکنم به تنهایی از عهده این جملات شیک برمی آمدید از اینکه ماهیت خودتان را فاش نمودید بسیار سپاسگذاریم -ظاهراٌ شما اولین نفری بودید که سردرب اداره کل برای آقای کردان پارچه تبریک نصب نمودید عکسش هم موجود است -کمی مرد باش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.